Activitatea de service dupa vanzarea echipamentelor este foarte importanta pentru STORE LOGISTIC si pentru clientii din portofoliu.
Daca echipamentul cumparat (motostivuitor, electrostivuitor, transpaleta electrica, etc), este prompt intretinut la client in timpii ceruti satisfactia este deplina.
Clientii nostri pot opta pentru trei tipuri de servicii de service:
Full-service: pentru o suma lunara fixa in functie de echipament (electrostivuitor, motostivuitor sau transpaleta electrica) , locatie si gradul de utilizare a echipamentului, toate cheltuielile legate de intretinere, reparatii, consumabile si piese de schimb cad in sarcina STORE LOGISTIC.
Mentenanta periodica: considerat cel mai avantajos pentru ambele parti, acest tip de contract consta intr-o vizita lunara pentru un cost fix (care include manopera si deplasarea) in care un specialist al STORE LOGISTIC face o verificare completa a echipamentului (electrostivuitor, motostivuitor sau transpaleta electrica) inclusiv, gresare articulartii, strangere suruburi, curele si lanturi, desprafuirea componentelor electrice, verificare nivel si densitate electrolit, verificare eficacitate sistem de directie si franare, etc, activitati consemnate in Registrul de evidenta al lucrarilor al fiecarui echipament (electrostivuitor, motostivuitor sau transpaleta electrica) .
Mentenanta preventiva – tehnicienii STORE LOGISTIC pot face la cererea clientului intretinere preventiva a stivuitoarelor pentru a preveni eventuale defecte in timpul activitatilor din sezonul plin. Se reduce riscul de a stationa cu stivuitorul in perioadele cele mai grele de functionare din cadrul unui depozit sau fabrica. Daca sta stivuitorul sta si productia sta si livrarea catre clientul final.
Astfel prin MENTENANTA PREVENTIVA puteti elimina disconfortul si pierderile in cazul intarzierilor de livrari care clientii dumneavoastra.